服務銷售熱線:

(852) 6289-1789
sales@ptx.hk

一般查詢:

(852) 3105-0156
info@ptx.hk

地址:
長沙灣荔枝角道777號田氏企業中心3樓306室
(長沙灣港鐵站 B出口)

辦公時間:  
星期一至五: 早上9時至下午12時,
  下午1時30分至晚上6時;
星期六、日及公眾期假休息

© Intimex 2017 All rights reserved

最新消息

Intimex X Alibaba X easyship「電子商務轉型全攻略」講座
2017-06-29

科技不斷改變影響消費者嘅行為,宜家各大企業已經紛紛投放愈黎愈多資源喺網上營銷到去配合市場需要。如果宜家先開始投身電商之路,仲可以點有新突破呢? 現有嘅電商又點先可以喺激烈競爭中成功突圍增加銷售?

誠意推介給有意致業人士和創業者的書
2017-06-27

創業,看似簡單卻又遙不可及,更成為近年的大熱,究竟如何可以成功呢?如果沒有完善的計劃,夢想終歸於夢想,根本不會實現。

更多

美仁川 Reg N Pay 面世
2017-06-06

說咁快我哋幫美仁川設立嘅Reg N Pay已經面世啦!

更多

Primex Immigration CMX系統
2017-06-06

升學移民就緊係要搵Primex,但講到整網店點可以唔搵我哋Intimex! Primex採用了CMX系統,可以隨時增刪有關移民嘅資料,仲可以隨意編輯內容、排版等等。想設立一個個人化嘅網頁就係咁簡單~

更多

優質樓宇管理週2017 CMX系統
2017-06-06

近期泰美又setup咗多個CMX系統,今次就係優質樓宇管理週2017。

更多

「會展創業日eDay」
2017-05-24

從未試過咁緊湊,香港新界各一個Show兩邊走!但一切都係值得嘅,透過呢兩個Show我哋可以同大家介紹泰美科技嘅皇牌系統:Reg n Pay同Crossover Store,仲幫唔少初創公司申請WeChat Pay,搵銀開拓內地客源!搞展覽唔止為生意嘅,創業從來都不容易,我哋都好希望服務幫到各位有志創業嘅朋友!今日只係展覽嘅第一日,反應就已經非常熱烈,交咗唔少新朋友之餘,仲有好多朋友嚟咗探我哋。

更多

「世界華人發明大獎」
2017-05-20

5月20日-「世界華人發明大獎」 泰美科技又攞獎啦!!!經過兩日同事嘅努力,好高興見到我地嘅努力得到回報!今年泰美科技以填繳易(Reg N Pay)同創得店(Crossover Store) 參加左世界華人發明博覽會(HKCII)。經過左兩日激烈嘅評審之後,我地創得店(CrossoverStore)得到左世界華人發明大獎嘅金獎,而填繳易(Reg&Pay)就得到左世界華人發明大獎嘅銀獎。創得店令大眾可以同您嘅產品輕易咁進行Crossover,而填繳易就可以幫助您輕鬆製作網上表格,仲可以網上收費添啊。泰美科技一直以黎都以商界伙伴嘅需要作為前提,不斷投放資源去開發網站系統平台,成績亦有目共睹,今次博覽會得到驕人嘅成績,實在係為我地打左一支強心針!我地承諾,泰美科技會繼續緊貼市場,為商界伙伴研發更多更高質素嘅系統,幫助各界邁步向前! 如果各位對我地嘅系統有興趣,就快啲搵我哋泰美啦!

更多

【創】+【造】配對計劃-新聞發佈會暨工作坊
2017-05-12

2017年5月10號。 泰美科技好消息一浪接一浪, 泰美科技20週年Party岩岩先完滿結束,我地就已經推出左第一個重頭項目。前日,泰美科技好榮幸可以去到由創意創業會同創意香港合辦既跨產業【創】+【造】配對計劃-新聞發佈會暨工作坊,並同一班設計師講解如何利用科技去進行Crossover。

更多