服務銷售熱線:

(852) 6289-1789
sales@ptx.hk

一般查詢:

(852) 3105-0156
info@ptx.hk

地址:
長沙灣荔枝角道777號田氏企業中心3樓306室
(長沙灣港鐵站 B出口)

辦公時間:  
星期一至五: 早上9時至下午12時,
  下午1時30分至晚上6時;
星期六、日及公眾期假休息

© Intimex 2017 All rights reserved

「世界華人發明大獎」

2017-05-20

5月20日-「世界華人發明大獎」 泰美科技又攞獎啦!!!經過兩日同事嘅努力,好高興見到我地嘅努力得到回報!今年泰美科技以填繳易(Reg N Pay)同創得店(Crossover Store) 參加左世界華人發明博覽會(HKCII)。經過左兩日激烈嘅評審之後,我地創得店(CrossoverStore)得到左世界華人發明大獎嘅金獎,而填繳易(Reg&Pay)就得到左世界華人發明大獎嘅銀獎。創得店令大眾可以同您嘅產品輕易咁進行Crossover,而填繳易就可以幫助您輕鬆製作網上表格,仲可以網上收費添啊。泰美科技一直以黎都以商界伙伴嘅需要作為前提,不斷投放資源去開發網站系統平台,成績亦有目共睹,今次博覽會得到驕人嘅成績,實在係為我地打左一支強心針!我地承諾,泰美科技會繼續緊貼市場,為商界伙伴研發更多更高質素嘅系統,幫助各界邁步向前! 如果各位對我地嘅系統有興趣,就快啲搵我哋泰美啦!